środa, 28 października 2015

Autumn leaves


Dzisiaj mam dla Was jedno z pierwszych typowo jesiennych zdobień na moim blogu. 
Today I want to show you one of first typical autumn nail art at my blog. 



Na paznokciach możecie zobaczyć lakier nude GR Rich Color o numerze 05. Następnie na wierzchu za pomocą gąbeczki do makijażu zrobiłam ciapki białym lakierem tak aby rozjaśnić całość. Niestety na zdjęciach za bardzo nie widać różnicy w kolorach. Następnie za pomocą farb akrylowych Polycolor i pędzelków ze sklepu BPS (o których możecie przeczytać tutaj) namalowałam coś na kształt jesiennych kolorowych liści. W mojej głowie wyglądały trochę inaczej, wyszły bardziej jak kolorowe gałązki oliwne ;-)  Całość pokryta matującym top coatem GR.

At my nails I've put nude GR Rich Color no. 05 polish. Next at the top I've bright it a bit using white polish. Unfortunately it is almost invisible at the fotos. Next using Acrylic Paint Polycolor and Nail Art Brush Set from BPS I've painted leaves (about brush set you can read here). At the top I've put matte top coat from GR. 





Zestaw pędzelków możecie kupić na stronie Born Pretty Store, pamiętajcie, że wysyłka jest darmowa a korzystając z kodu GUSQ10 uzyskacie 10% zniżki.

Brush set you can but at the Born Pretty Store website. Remember that the shift is free all over the world. Using code GUSQ10 You will get 10% discount.



PODPIS

23 komentarze:

  1. Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne! A jakie drobniutkie! Widać pewną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne <3 i jakie pracochłonne! Super to wygląda, trochę mi przypomina jakieś ludowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, tak starannie wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Jakie zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chciałabym tak umieć...:) ale niestety do zdobienia i malowania paznokci mam dwie lewe ręce :p choć pewnie jak bym chciała i trochę nad tym posiedziała, to może i mi by się kiedyś w końcu udało coś ładnego stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! i jak precyzyjnie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i faktycznie wyglądają jak gałązki oliwne w jesiennej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jakie kolorki, klimat jesieni oddany w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jakie piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło idealnie, piękne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Jestem pełna podziwu dla Twojej pewnej ręki :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. są idealne!
    mnie kojarzą się właśnie z greckimi naczyniami- takimi wypalanymi z gałązkami oliwnymi właśnie w tej kolorystyce <3 z chęcią piłabym z kubka z takim wzorem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15:19

    Ale cudne pazurki! Urocze wręcz. Niby jesienne ale wesołe zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziaki, kolor bazowy ma piękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Idealne! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze, sama teraz mam też jesienne liście na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!