wtorek, 6 października 2015

Off Beat i ręczne malunki


Długo zastanawiałam się co namalować na przecudnym lakierze Off Beat z jesiennej kolekcji Orly In The Mix. 

[eng] For long time I was wondering what should I create with this gorgeous nails polish Off Beat from Orly Autumn collection - In The Mix.

Każde podejście do zdobienia nie dawało mi satysfakcjonujących efektów. W końcu powstały takie oto ręczne malunki. Mam nadzieję, że się wam podobają.

Wzorek namalowałam farbkami akrylowymi Polycolor na dwóch cienkich warstwach lakieru. Moją opinię na jego temat możecie przeczytać tutaj. Całość pokryta top coatem Sally Hansem Dries Instantly.

[eng] It was really hard to create design with satisfying effects. At the end I've created this hand made desigh. I Hope you will enjoy it!.
To paint design I've used acrylic paint from Polycolor. My opinion abaout Off Beat Polish you can read here. At the top I put one thin layer of Sally Hansen Dries Instatly Top Coat







PODPIS

27 komentarzy:

  1. kolor piękny :) i super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orly piękny, ale Twoje zdobienie ładniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ręcznie? 0.o byłam pewna że to stempel, ewentualnie naklejka :D ale masz precyzję w rękach! mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się w wolnych chwilach ćwiczyć tą precyzję ale niestety ostatnio cięzko z czasem..

      Usuń
  4. Jestem zachwycona! Byłam pewna że to stemple, idealnie Ci wyszło :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję :) Jakoś rzadko używam stempli :) Choć z braku czasu będę musiała to zmienić ;-)

      Usuń
  5. o rany cudne! przepiękny wzorek i jak precyzyjnie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja tam widzę jeszcze niedociągnięcia ;D

      Usuń
  6. Świetnie zmalowane wzory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great nail design! I like it so much. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:19

    Cudowny wzorek! Niby listki a nawet koronka. Całość zdecydowanie podbiła moje serce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję! Koronki uwielbiam :D

      Usuń
  10. Rewelacyjnie wygląda to zdobienie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawdę malowałaś ręcznie? jestem pod ogromnym wrażeniem! wyszło idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zdecydowana większość zdobień na moim blogu jest wykonana ręcznie :) dziękuję!

      Usuń
  12. byłam pewna, że to stempel - perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny, dokładny manicure

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurka wodna! Nooo co za precyzja! Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, śliczne zdobienie, na początku nie umiałam uwierzyć że to recznie malowane :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne jesienne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. *_* Jedno z najpiękniejszych zdobień jakie kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, piękne! śliczny kolor lakieru i ten wzór cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor!! Zdobienie idealnie pasuje do kolorku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!