środa, 21 października 2015

Black and Gold from BPS


Hej :) Połączenie złota i czerni to klasyczna elegancja, zawsze wygląda efektownie i przyciąga wzrok.

[eng] Hi! Combination of gold and black nail polishes always looks really impressing and attracts eyes. It is classic elegant nails look. 

Do wykonania mani użyłam czarnego lakieru GR Rich Color i kilku produktów pochodzących ze sklepu BPS. 

Przy wysyłce ostatniej paczki Tina ze sklepu BPS dorzuciła m.in. złoty lakier do stempli. Lakier ma bardzo przyjemną konsystencję i moim zdaniem dobre krycie. W buteleczce jest odrobinę żółty jednak na ciemnej bazie daje przecudny efekt. Ciekawa jestem jak będzie się prezentowała na jasnej bazie.. Kiedyś sprawdzę ;-)

Do wykonania zdobienia użyłam lateksowego lakieru do zabezpieczania skórek - Liquid Peel Off Tape, płytki BP 55 oraz dużego stempla, o którym więcej możecie przeczytać tutaj.

[eng] To create this mani I've used black GR Rich Color polish and few products  from Born Pretty Store shop. 

With last parcel from BPS Tina sent to me got Gold Stamping Nail Polish. Polish have really nice consistency and in my opinion it coverage is so good. In Bottle it is yellowish but at dark base looks stunning. I am curious of effect at bright base - One day I'll check it...

To create this look I've used Liquid Peel Off Tape, BP 55 stamping plate and Double Sided Stamping Nail Art Stamper, to see more information about Stamper click here.  


Paznokcie pomalowane dwiema warstwami czarnego lakieru zabezpieczyłam przy użyciu Liquid Peel Off Tape. Dookoła paznokci nałożyłam grubą warstwę produktu, przy cienkiej są problemy z sunięciem produktu ze skórek. Więc im grubsza warstwa tym łatwiej to zrobić. Produkt jest genialny, jedyni minus jaki odnajduję to to, że nie zmienia koloru po wyschnięciu. Trzeba po prostu odczekać dobrą chwilę przed wykonaniem zdobienia. 


[eng]To protect painted nails I've used thick layer of Liquid Peel Off Tape. Use really thick layer otherwise you may have a problem with removing it from your skins. If you will use thicker layer it will be easier to deal with it. This product is really awesome, you can do gradient nails or stamping patterns without problems connected with cleaning skins. Only minus which I noticed is that product doesnt change colour when it is dry. You have to wait a moment to let it dry before creating your art.


Następnie przy użyciu złotego lakieru do stempli BPS z płytki BP55 odbiłam wybrany przeze mnie wzorek.


[eng]As a next step using Gold Stamping Polish and Stamping Plate BP55 I've put gold design on my nails. 


Pomagając sobie drewnianym patyczkiem usunęłam Liquid Peel Off Tape z palców. Skórki były praktycznie czyste. Ewentualne niedociągnięcia poprawiłam używając pędzelka zamoczonego w zmywaczu do paznokci.

[eng] Using wooden stick I've removed Liquid Peel Off Tape from my fingers. To clean my skins from rest of polish I've used brush and nail polish remover.


Efekty możecie zobaczyć poniżej. Przez własną nieuwagę niedokładnie odbił mi się wzorek na środkowym palcu :D

[eng] Below you can find effects. Pattern on the middle finger is not perfect because of my lack of attention.



Jeśli podobają się Wam efekty jakie uzyskałam przy użyciu tych produktów to pamiętajcie, że używając kodu GUSQ10 możecie skorzystać z 10% rabatu. Wysyłka na całym świecie jest bezpłatna.

[eng]If you like it you can find this products on Born Pretty STore website. Using code GUSQ10 you will get 10% discount. Remember that they have free shipping worldwide. 





PODPIS

27 komentarzy:

  1. Anonimowy11:55

    Klimat pazurków niczym ze Starożytnego Egiptu. Przypominają mi się od razu filmy z piękną Kleopatrą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak tak teraz patrzę to faktycznie mogą się tak kojarzyć :) to przez ten wzorek;-)

      Usuń
  2. śliczne mani :) uwielbiam połączenie złota i czerni

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani idealne. Złoto pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoto i czerń zawsze wychodzą genialnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile schnie ten produkt do ochrony skórek? Ostatnio też dostałam od BPS coś w tym stylu tylko z innej serii, i dość długo schnie ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. nie mierzyłam ale ja robiłam tak: po pomalowaniu paznokci druga warstwą GR Rich Color nałożyłam to coś na skórki w dość grubej warstwie. I później czekałam tyle żeby czarny lakier był suchy i nadawał się do odbicia na nim stempli.. Następnym razem malując paznokcie sprawdzę dokładniej ile to trwa i dam Ci znać :)

      Usuń
  6. Te złoto jest piękne, widzę że świetne się odbija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhm :) nie mogę narzekać. Moim zdaniem lakier jest świetny:)

      Usuń
  7. Piękny wzorek a to złoto ma obłędny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak będzie wyglądać na białej bazie, ale to sprawdzę pewnie dopiero w weekend!

      Usuń
  8. Genialny wzorek :) Świetnie prezentuje się mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz dawno nie trafiłam na tak pięknego, polskiego, paznokciowego bloga:) Z przyjemnością zostaje na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam wszędzie gdzie mogłam :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Bardzo miło czytać takie komentarze:)

      Usuń
  10. U mnie peel off sie nie sprawdza :/ Zostaje mi na palcach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było podobnie jak nałożyłam cienką warstwą, mega ciężko było usunąć ze skórek. Ale po nałożeniu dość grubej warstwy wszystko usuwa się bezproblemowo. (na którymś zdjęciu widać jakim ładnym płatem zeszło :)

      Usuń
  11. Czerń i złoto to świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tym odcieniem złota, ale ten wzór stempla bardzo pasuje to takiej kolorystycznej kombinacji i całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się tym bardziej, że zdobienie przypadło Ci do gustu:) ja osobiście też wolę srebro ;-)

      Usuń
  13. bardzo eleganckie, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do zabezpieczania skorek używam bazy peel off z Essence :) Spełnia swoją rolę, ale długo schnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam jej, ale brzmi ciekawie. Ta moim zdaniem ma w miarę przyzwoity czas schnięcia.:)

      Usuń
  15. Śliczne jest to złotko, cieszę się, że je ostatnio do koszyka wrzuciłam :D A zdobienie piękne, takie klasycznie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sądzę, że będziesz z niego zadowolona:)! u mnie sprawdziło się świetnie! Dziękuję;)

      Usuń
  16. pięknie :) też mam egipskie skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko! Jakie piękne, jakoś nie kojarzę w ogóle tej płytki od BPS... Poszukam :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!