niedziela, 25 października 2015

Explosion Of Fun


Uwielbiam błysk na paznokciach, zdecydowanie pod tym względem jestem wielkim fanem kolekcji Sparkle.
I love when my nails are shining. I am totally keen on sparkle!



Jakiś czas temu mój mężuś kupił mi w TK Maxx duo z Orly - Perfect Pair (cena 34,99 PLN). W jego skład wchodzą przecudne dwa glittery Explosion Of Fun oraz Steal The Spotlight. Do dzisiejszego mani użyłam przecudnego Explosion Of Fun! Nie stosuję go solo, nie cierpię nakładania dużej ilości warstw na paznokciach. Za to ciemna baza pod spód i Explosion Of Fun jako Glitter - przepadłam! Jestem szczerze zakochana w jego blasku!

Some times ago my husband bought me in TK Maxx two bottles set - Perfect Pair. Set includs two Orly Nails Polishes. Explosion Of Fun and Steal The Spotlight (cost:34,99PLN) . At the nails they look stunning! I 've used Explosion Of Fun as top coat because I do not like to put a lot of layers on my nails. At dark base this lacquer looks amazing! I really love it!


Na moich pazurkach możecie zobaczyć fioletowy lakier GR Rich Color 31. Cały serdeczny paznokieć pokryłam pięknym glitterem Orly Explosion Of Fun, na pozostałych pazurkach tym samym lakierem zrobiłam gradient. Pazurki ozdobiłam kwiatami malowanymi farbami Polycolor. Całość pokryta top coatem Sally Hansen Dries Instantly.

At my nails you can see violet GR Rich Color 31. At all nail on my Ring finger I've put Orly Explosion Of Fun. At rest of nails I've created gradient. I've painted flowers using Polycolor acrylic paints. At the top I've put Sally Hansen Dries Instantly top coat. 










35 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie :-) te kwiatki są obłędne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam kwiatowe wzory!

      Usuń
  2. rewelacja :) zarówno lakier jak i zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdobienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaiłam się na te Orliki w TK Maxx, ale się powstrzymałam, na razie... A zdobienie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ja też się im długo przyglądałam, ale doszłam do wniosku, że będę silna i nie kupię:D po czym kolejnego dnia mąż mi je przyniósł :D i bądz tu silnym ;-)

      Usuń
  5. Sliczne te paznokcie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten Orlik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze umiejetnosci recznego malowania kwiatków....a ten zielony top tez jest boski, taki świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D też mi się tak kojarzy :D czekam na grudzień ;-)

      Usuń
  8. Cudnie zmalowane. Glitter obłędny. Stałam przed tą parą w TK Maxx chyba z 10min i nie mogłam się zdecydować. W końcu rozsądek wygrał, ale widząc Twoje zdobienie zaczynam się zastanawiać czy dobrze zdecydowałam :-) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D oj tam rozsądek! :D będę kusić ;-)

      Usuń
  9. miałam w ręku ten duecik i teraz trochę żałuję, że nie wzięłam ;) ten fiolet jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękniej się chyba nie dało! :) cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dało się ;-) ale to zostawiam na kiedy indziej ;-)

      Usuń
  11. Obłędne!! <3 Chyba zacznę ćwiczyć one stroke bo jak patrze na twoje wytwory to mnie zazdrość zżera :D:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D nie ma co zazdrościć :D trzeba próbować :) Polecam kupić dobre farby :) choćby 3-4 kolory na początek :) ja się na samym początku zraziłam bo miałam beznadziejne farby..

      Usuń
  12. przepiękne paznokcie i zdobienie, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam ostatnio ten sam zestaw! Kolory mnie urzekły ;-) Świetne zdobienie, bardzo ładnie zmalowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D prawda, że jest boski?:) ! dziękuję :)

      Usuń
  14. O jakie wspaniałe one stroke <33333 cudne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba;)

      Usuń
  15. Explosion Of Fun, muszę go kiedyś dorwać bo "ślinię" się na jego widok od dawna. Pięknie go wplotłaś w cały manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję :) zdecydowanie polecam, lakier jest boski!! :)

      Usuń
  16. Anonimowy17:31

    Przecudny kolor i te glitterowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! :) ja jestem zakochana w tym połączeniu!

      Usuń
  17. Przepięknie Ci te kwiaty wyszły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowne wyszło te kwiatki :-o w tym stylu jeszcze nigdy nic nie robiłam ;-)


    Akurat to nie problem, bo zwykłymi jest łatwiej niż hybrydami :-D pierwsze sweterki właśnie w zeszłym roku robiłam zwykłymi ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!