piątek, 2 października 2015

Off Beat

Dziś przed Wami przecudny fiolet - kolor, który od zawsze kojarzy mi się z jesienią.

[eng] Today I want to show you beautiful violet - color perfect for autumn. 

Dziś przed Wami najpiękniejszy kolor tej jesieni.. Off Beat z kolekcji In the Mix od Orly to przepiękny fiolet. Kolor tego lakieru jest bardzo ciężki zarówno do uchwycenia na zdjęciach jak i do opisania. Off Beat ma w sobie coś z biskupiego fioletu, trochę różu, odrobinę bordowego koloru. W zależności od światła przybiera różne odcienie.

Co o nim sądzicie? Ja uważam, że jest boski:)

[eng] Most beautiful colour of this autumn. Off Beat from In The Mix Orly collection. Colour of this polish is really as hard to catch at pictures as to describe. Off Beat it is a mix of bishops violet, a bit of rose, and a bit od burgundy color. Color is depend from the light. 

What tp doy think about it? I think that it is stunning!



Do pełnego krycia wystarczą 2 cienkie warstwy produktu. Lakier nie smuży, nie rozlewa się po skórkach. Konsystencję ma dość rzadką, wysycha w bardzo szybkim tempie i ma bardzo przyzwoitą trwałość. Z braku czasu na coś nowego na paznokciach nosiłam go u siebie 5 dni! Bez odprysków, z lekko startymi końcówkami - jak na moje paznokcie jest to nie lada wyczyn :)

[eng] Two thin layers give full cover. It dries really fast and stay at nails for really long time. I was wearing this polish at my nails for 5 days! For me it is really long time. 

Zdjęcia zostały zrobione w dość ostrym dziennym świetle. Na paznokciach widzicie 2 cienkie warstwy lakieru.

[eng] I've taken this photos with daily light. At my nails you can see 2 thin coat of product.





PODPIS

12 komentarzy:

  1. Anonimowy20:22

    Jak dla mnie, nie aż tak jesienny, ale boski owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mi fiolety kojarzą się głownie z jesienią :) choć ten odcień będzie idealny również na inne pory roku :)

      Usuń
  2. Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kolorek, jest dość wysoko na mojej chciejliście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest cudny! Szczerze polecam :)

      Usuń
  4. bardzo niejednoznaczny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w każdym świetle wygląda inaczej :)

      Usuń
  5. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie jak na niego patrzę to czasem widzę biskupi kolor, a czasem fiolet ;) tak czy owak , ładny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj tak :) mega ciężki do opisania ale niemniej piękny:)

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!