piątek, 13 września 2013

Jesienne listki

Hej :) moje paznokcie nadal przeżywają kryzys więc przeszukałam dysk w poszukiwaniu jakiegoś zdobienia, którego Wam jeszcze nie pokazywałam. I oto jest! Zdobienie wykonane rok temu, jeśli ktoś zagląda na Wizaż to na pewno tam je widział ale tutaj go jeszcze nie pokazywałam. Blog zaczęłam prowadzić w lutym, natomiast zdobienie jest typowo jesienne. Nie chciałam pokazywać tych pazurków gdy było zimowo, wiosennie czy upalnie więc cierpliwie czekały na swoją kolej. Dzisiejsza pogoda w Krakowie idealnie odzwierciedla jesienną aurę: zimno, mokro, szaro i ponuro... Szkoda.. Bo bardzo lubię jesień, ale tą przysłowiową Złotą Polską...

Zdobienie wykonane na brązowym lakierze GR Paris nr 148 - bardzo lubię ten lakier, piękne krycie po 2 warstwach oraz świetna wytrzymałość. Do tego delikatne zdobienie farbkami akrylowymi. Całość pokryta moim ulubionym topem Sally Hansen Dries Instantly.




pozdrawiam Was cieplutko,
bopp

20 komentarzy:

  1. piękne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, jesiennie, ale marsz wracać do pisania pracy! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;];] oj no :)

      Usuń
    2. Żadne oj no! Kazałaś mi Cię pilnować to to robię :P

      Usuń
  3. Rzeczywiście jesienne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Listki bardzo mi się podobają, jednak tło do mnie nie przemawia. Chyba po prostu nie lubię brązów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):*ja je uwielbiam :) chyba to jeden z moich ulubionych kolorow :)

      Usuń
  6. Idealnie komponuję się z aurą na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, ale szkoda że zdjęcia tak z daleka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nad tym ubolewam.. niestety tylko Tyle się uchowało :(

      Usuń
    2. coś mi świta, że zoom'y też były robione:) żaden nie pozostał? ;)

      Usuń
    3. bardziej zbliżonych nie mam :p zostało mi z 10 zdjęć i te są najlepsze :)

      Usuń
  8. ale klimatycznie się zrobiło :)
    piękne listki, chciałabym kiedyś zrobić taki wzór u siebie, dlatego kradnę focię dla inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;] chyba jako pierwsza poszalałam z jesiennymi zdobieniami xD choć B. juz miała nawet zimowe :) kradnij kradnij :) czekam na efekty

      Usuń
  9. super zdobienie! ja jak na razie miałam tylko zielone listki, ale jesienne też niebawem zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne.. i jaki piekny bazowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne liście zmalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:45

    o jakie świetne :) jak nie lubie lakierów perłowych, tak tutaj wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!