poniedziałek, 16 września 2013

Klasyka gatunku

Hej :) Kolejne zdjęcia z cyklu "odnalezione w czeluściach dysku" :) 

Dawniej bardzo często na moich paznokciach można było zauważyć typowy francuski manicure w najprostszej postaci. Bardzo szybki do wykonania, a zawsze wygląda pięknie. Nie pamiętam już kiedy ostatnio na moich paznokciach było tak klasycznie. Aktualnie wolę więcej koloru na pazurkach. Zdjęcia pochodzą z późnej jesieni zeszłego roku. 


Do wykonania mani użyłam białego lakieru GR Paris, zamiast różowego czy kremowego lakieru wykorzystałam odzywkę eveline 8w1. Całość pokryta topem. Gdy miałam w ten sposób wymalowane paznokcie ktoś zapytał mnie gdzie robiłam tipsy - nie robiłam :) nie wiem czy uznać to za komplement czy zniewagę ;)  Są to moje w 100% naturalne paznokcie.


Foto by I.Michniak


Foto by I. Michniak




pozdrawiam, 
bopp

25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taki klasyczny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć przyznaję - ostatnio totalnie o nim zapomniałam :)

      Usuń
  2. Lata świetlne nie miałam frencha, muszę w końcu zmalować. U ciebie wygląda idealnie*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że w tym wypadku jako komplement ;) są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wyobraź sobie moją minę gdy pierwszy raz padło to pytanie :D

      Usuń
  4. Zdecydowanie komplement! Bardzo zazdroszczę, bo takiego efektu to na swoich paznokciach bym nie otrzymała :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz paznokcie! I zawsze Ci to powtarzam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mistrzowski french, wcale się nie dziwię tym "dziwnym" pytaniom bo rzeczywiście wyglądają jak pięknie zrobione tipsy (a nie jakaś tam tandeta) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki french to ja bym mogła nosić <3 Nie dziwię się pytaniom, bo są tak precyzyjnie wykonane, że aż trudno uwierzyć, że to naturalne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygląda taki frencz :) Ja ostatnio miałam frencza na paznokciach chyba jakieś 5 lat temu ;p
    Poza tym bardzo ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba ostatnio miałam właśnie gdy były robione te zdjęcia- czyli jakiś rok temu :) dziękuję:*

      Usuń
  9. Sliczne :) Tak dawno nie było u mnie french ,że lepiej nie mówić . Nawet wczoraj się nad nim zastanawiałaam ,ale jednak zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uznałabym to za komplement^^ jak wiadomo lakierem ciężko o bardzo estetyczny i równy french, Tobie udało się to w 100% i zazdroszczę tej pewnej ręki bo nigdy tak pięknego frencha nie zmalowałam i pewnie ciężko będzie kiedykolwiek stworzyć coś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma czego zazdrościć :) wystarczy odpowiedni sposób na frencza ;)

      Usuń
  11. śliczne masz paznokcie :) kiedyś często nosiłam frencha

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:40

    Są aż tak idealne, że można je posądzić o tipsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że starocie podrzucasz ;)
    Ten frencz wygląda MEGA! Zupełnie jakby go nie było, czyli tak jak powinno być! A nie jakaś plastikowa tandeta, która, z moich obserwacji, w temacie frencza króluje na ulicach -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no starocie.. totalnie nie mam kiedy ostatnio nowości tworzyc;/

      Usuń
  14. Anonimowy13:51

    ja bym to pytanie uznała za komplement

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste że za komplement! Konia z rzędem temu kto zrobi tak ładne i naturalnie wyglądające tipsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. *.* są mega, masz bardzo ładny kolor płytki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!