czwartek, 19 września 2013

Lady Lucky

Hej. I ostatni post z serii historycznych :) Zdobienie, które jest dość popularne w blogosferze. Różyczki są naprawdę proste do wykonania. Kilka ruchów pędzelka i mamy piękne i efektowne zdobienie. Tłem jest lakier zdobyty w H&M kolor Lady Luck - piękny lakier mieniący się niesamowicie od zielonego aż po niebieski kolor.  Oczywiście zdjęcia nie oddają uroku tego lakieru- jest niestety bardzo niefotogeniczny. Ładne krycie po dwóch cienkich warstwach, bez żadnego utwardzacza niestety za szybko się ściera. Trwałość ok 2 - 3 dni. Całość pokryta SH Dries Instantly. 

Pazurki dość krótkie, zdobienie również było już pokazywane ale z tego co pamiętam na wizazu. Może ktoś jeszcze na nie nie natrafił :)


Foto by I. Michniak

Foto by I. Michniak



Foto by I. Michniak


pozdrawiam Was, 
bopp

14 komentarzy:

  1. Ładne - takie nie przesadzone - eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ O mamusiu jakie śliczne! Cudo! Piękności! Nawet jak nie jest fotogeniczny :P Chciałabym umieć malować takie paznokciowe piękności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo lakier jest duuuużo ładniejszy... :*

      Usuń
    2. Zawsze możesz nim pomalować paznokcie jak się kiedyś umówimy, porównam sobie :*

      Usuń
  3. pięknie się błyszczy ;) te różyczki świetnie tu pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności ja raz taką różyczkę już robiłam i bardzo lubię takie zdobienie wyszło cudnie z tym kolorem bazowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :) zdobienie jest znane ale ja też je uwielbiam :)

      Usuń
  5. Ale pięknie się błyszczy! Cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różyczka cudowna! Kolor niestety nie w moim stylu, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie, ale lakier bazowy jakoś nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie <3 Nawet kolorki takie, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi w oko wpadło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wygląda :) ja różyczek nie umiem namalowa, więc nie mów że to takie proste ;p Całość mi się kojarzy z taką bluzką mojej babci była zielona z takiego śliskiego materiału i miałam kwiatuszki czarne z takiego misia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!