środa, 20 sierpnia 2014

Stokrotki

Hej :) dziś mam dla Was pazurki, które gościły u mnie już jakiś czas temu, bardzo lubię kwiatowe zdobienia ^^ co nie jest tajemnicą :)




Tym razem coś co kojarzy mi się ze stokrotkami. Na paznokciach gości lakier Vipera 903 Focus On. Lakier bardzo przyjemny, dwie cienkie warstwy całkiem ładnie kryją. Nie ma prześwitów, malowanie to sama przyjemność. Na bazie namalowałam kwiatki przy użyciu farb akrylowych, całość pokryłam matującym topem z Lovely.

Jak Wam się podoba?:)








33 komentarze:

  1. Mega delikatne i subtelne! Bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty i delikatny mani, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale delikatne ! Piękne, właśnie takie subtelne lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatne, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne te malowane kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe zdobienie- duży efekt. Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze i takie eleganckie! Mogę skopiować? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak 3 d. Cudownie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszły, tak delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stokrotki nawet na początku myślałam, że to naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczo, subtelnie, dlikatnie :)
    Chcialabym u siebie kiedyś coś tak pięknego wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie bardzo subtelne a lakier Vipery zjawiskowy - muszę go gdzieś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba jeden z lepszych mani jakie widziałam na bloggerze ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. kapitalnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Takie delikatne i subtelne ;-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! Urocze i delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie;) a ten mat... uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie proste a takie piękne i idealne! zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  21. Delikatne, subtelne i kobiecie - jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne, mat dodaje jeszcze piękniejszego wyglądu!

    OdpowiedzUsuń
  23. No po prostu kocham to zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:06

    Bardzo się podoba ! Prześliczny efekt stworzyłaś. Te kwiatuszki są takie subtelne, a jednocześnie nadają pazurkom charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello, This is Tina from Born Pretty Store , I had visited your blog, and it’s really awesome! We are a Nail Art retailer specialized in all kinds of latest nail art items and cosmetics. We would like to send you some free products to test : ) Are you interested in reviewing them for us?If you are interested in reviewing our products, please feel free to contact me. bornprettystorenailartpr(at)gmail(dot)com : )Looking forward to your reply. Thank you & best regards Tina

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wzór-delikatny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne! takie delikatne, uwielbiam takie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt jest niesamowity! :))

    Zapraszam do mojego Zimowego Projektu :). więcej informacji na: http://asiulcowaa.blogspot.com/2014/11/zimowy-projekt.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Są śliczne:) ps. bardzo fajny blog. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ to zdobienie pięknie wygląda na paznokciach, subtelnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!