czwartek, 4 sierpnia 2016

Sophin 19


Kolejne kwieciste zdobienie :) Tym razem w akcji Sophin 19. 


Kolejny piękny lakier pochodzący z serii lakierów winylowych Sophin 19. Kolor idealnie oddają zdjęcia - ciepły róż. Krycie 3 cienkie warstwy, bardzo szybko wysycha. Ładnie się błyszczy. 

Całość ozdobiona ręczenie malowanymi kwiatami. Standardowo używałam farb Polycolor. 

Lakiery Sophin produkowane są zgodnie z zasadą BIG5FREE tzn. bez oluenu, formaldehydu, ftalanów, parabenów i kamfory.








Produkt otrzymany przy współpracy z Cosmo Art, nie wpływa to na moją ocenę. 
PODPIS

12 komentarzy:

  1. cudowne są te kwiatuszki ♥ wyglądają jak naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będziesz ciągle tworzyć takie cuda to będę zmuszona przesłać Ci rachunek od mojego dentysty... ponieważ moja opadająca za każdym razem szczęka zaczyna na tym cierpieć ;D I nawet jeśli masz już dosyć powtarzalności moich komentarzy to i tak powtórzę - cudowne, boskie i powalające mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne przepiękne zdobienie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne pazurki<3 uwielbiam takie delikatne zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kwiaty!! Pomyślałam najpierw, że to naklejka woda :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś perfekcyjna w malowaniu kwiatów. Zazdroszczę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiatki to jakaś magia, jesteś mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myślałam, że to naklejki :P świetne malowanie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!