piątek, 24 czerwca 2016

ORLY Summer Sunset PCH


Kolejna odsłona wakacyjnej kolekcji ORLY Pacific Coast Highway. Tym razem przed Wami w roli głównej Summer Sunset.

Barwa ciepła niczym promienie słońca kładące się do snu. Kojący, jasny pomarańcz zamienia upalną przygodę w chłodny spokój wieczoru. Lśniące drobinki przypominają taniec słonecznego blasku na załamaniach oceanicznych fal.


Gdy zobaczyłam ten lakier nie do końca wiedziałam co o nim myśleć. Moje pierwsze wrażenie nie było zbyt dobre.. Nie przepadam za lakierami o takim wykończeniu. Ale jednak, ta propozycją ardzo przypadła mi do gustu. Producent określa go jako lakier perłowy shimmer i ciężko się z tym nie zgodzić. Kolor jest piękny, neonowa pomarańcz. Zdecydowanie kolejny lakier przyciągający wzrok. W lakierze zostało zatopionych mnóstwo drobinek, które przyznam szczerze na paznokciach wyglądają zdecydowanie lepiej niż się spodziewałam. Lakier ma bardzo dobre krycie, na zdjęciach możecie zobaczyć dwie warstwy produktu. Przyjemna aplikacja, szybkie wysychanie, MEGA kolor to cechy dzięki, którym przekonałam się do tego lakieru. Sądzę, że na paznokciach wygląda zniewalająco!

Lakier ozdobiłam hawajskimi kwiatami, które namalowałam przy użyciu lakieru ORLY  Life's a beach oraz farbek akrylowych, dzięki którym namalowałam detale. 

Jak Wam Się podoba? Lubicie takie lakiery? 






Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę.




PODPIS

12 komentarzy:

  1. piękny jest, kwintesencja lata! kwiatki idealnie go dopełniają. mi dla odmiany to wykończenie podobało się od początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor dość ciekawy, typowo letni na wakacje. A kwiatki cudnie zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam umiejętności malarskie :) Jakich farbek używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatki. Z początku myślałam, że to stemplowa naklejka.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten lakier! z kwitkami wygląda super wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier nawet nawet, ale kwiatki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor taki nie mój ale to co z nim zrobiłaś po prostu zachwyca ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no kwiatki są przepiękne:) a lakier to już hmmm... chcę go :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie :)

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!