niedziela, 19 czerwca 2016

ORLY Scenic Route PCH


Piękny rozbielony fiolet, kryjący w sobie neonowe szaleństwo! Taki jest ORLY Scenic Route z wakacyjnej kolekcji PCH od ORLY.



Każde spojrzenie na ten magnetyczny, rozbielony fiolet odkryje przed Tobą nową perspektywę. To kolor zachodzącego słońca, porannej mgły czy fali uderzającej o klif? Sprawdź. Na tej trasie za każdym zakrętem kryje się niespodziewane piękno.


Lakier ma bardzo fajną konsystencję, a malowanie nim to czysta przyjemność. Scenic Route nie jest gęsty nie rozlewa się na skórki. Bardzo ładnie kryje po dwóch cieniutkich warstwach, które też możecie oglądać na zdjęciach. Bardzo lubię fioletowe lakiery, mam ich sporo wśród swoich lakierów ale ten jest wyjątkowy! Niby zwyczajny pastelowy fiolet... Nic bardziej mylnego! Jest to przecudny, pastelowy neon!! Przyciąga wzrok, ale  nie jest nachalny. Jest wręcz idealny! Zdjęcia dość dobrze oddają jego kolor :)

To cudeńsko ozdobiłam delikatnie stemplami oraz brokatowyn Feel The Funk z wiosennej kolekcji ORLY Melrose.

Skórki przeżywają kryzys, więc przepraszam za mega przesuszenie.

Jak Wam się podoba?:)







Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę.


PODPIS

15 komentarzy:

  1. Śliczny, choć nie przepadam za fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie jestem wielką fanką fioletów taki fiolet mogłabym nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. B. przyjemny fiolecik. Uroczo wygląda w zestawieniu ze stemplami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek i śliczny wzór. Rewelacyjnie całość wygląda :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdobienie :) kolor bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny fiolet :) Idealnie pasuje do niego takie delikatne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Chyba nie mam jeszcze takiego odcienia lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek, a koronka mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdobienie :)

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!