środa, 10 lipca 2013

Lipcowy Lakierowy Box

Hej :)

jakiś tydzień temu otrzymałam drugi Lakierowy Box. Tym razem paczuszka jaką otrzymałam zawierała produkty firmy Donegal. Paczuszka zawierała 3 lakiery do paznokci, polerkę oraz naklejki. Jestem straszną gapą bo zapomniałam zrobić zdjęć paczuszek..

O ile firmę Donegal znam od bardzo dawna to nie miałam pojęcia, że posiadają również w swojej ofercie lakiery! Pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne :) 

Zapraszam na Blogi dziewczyn, które tak jak ja testują produkty, możecie tam podglądnąć jak Lipcowy box wygląda:

hatsu-hinoiri - Bottle of happiness
RedRouge - redrouge-nailart
kleopatre - kosme-tiki
aalimkaa- aalimkaa
Amethyst...amethystblog.
Kabodreams- kabodreams
 puszka- zapiski-grafomanki
pepperpepperandcoco

Opis całej akcji i regulamin możecie znaleźć na Blogu PLM klikając w TEN link :)




pozdr, bopp

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!