środa, 10 lipca 2013

Donegal po raz pierwszy!

Hej :)

Oczywiście jeśli o lipcowego boxa chodzi najbardziej ciekawa byłam lakierów - nie miałam z nimi wcześniej żadnej styczności.. W sumie jakoś nawet nie zwróciłam wcześniej uwagi na to że Donegal posiada je w swojej ofercie.

Dziś chciałam Wam pokazać pierwszy lakier z boxa. Lekko pastelowy róż


Donegal Beauty Shine nr 7136 - Pastel Pink


Od producenta: 
"Nic tak nie poprawia nastroju kobiety jak odrobina koloru w życiu. 
Lakiery do paznokci Beauty Shine obejmują paletę 45 barw–dłonie mogą zmieniać się jeszcze szybciej niż kobiece nastroje. 
Wypróbuj kolorową feerię barw Beauty Shine i zacznij żyć pełnią blasku!
Intensywny pigment lakierów BEAUTY SHINE firmy Donegal sprawia, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający. Nowatorska nanotechnologia zawarta w lakierach Beauty Shine zapewnia ultraszybki czas schnięcia. Dzięki zastosowaniu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo łatwe i szybkie. Nowe lakiery do paznokci Beauty Shine nie zostawiają przebarwień na naturalnej płytce paznokcia. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, iż lakiery Beauty Shine nie pozostawiają smug, a nakładanie ich jest czystą przyjemnością."



Moja opinia:

Kolor lakieru bardzo mi sie podoba. Sam lakier był dla mnie dużą niespodzianką. Czy spełnia on obietnice producenta? 

Krycie:  producent obiecuje, że po jednej warstwie paznokcie będą całkowicie pokryte - Lakier kryje jednak po dwóch warstwach.
Konsystencja: dość gęsta jak dla mnie. Przy pierwszej warstwie robią się smugi ale druga wyrównuje wszystko. Więc można powiedzieć, że formuła samopoziomująca działa 
Pędzelek: krótki, cienki
Aplikacja: malutki pędzelek i ciut a krótki jak dla mnie. Pierwsza warstwa strasznie smuży ale druga zakrywa wszystkie niedoskonałości i nierówności. Jest ok
Kolor: w sumie praktycznie identyczny jak na zdjęciach. Taki herbaciany róż. Wykończenie lakieru jest żelowe , lakier ślicznie błyszczy się na pazukach. Nie posiada w sobie żadnych błyszczących drobinek. Nie przebarwia płytki paznokcia.
Wysychanie: nie mam nic do zarzucenia, wysycha w około 15 minut
Cena: 6,99 zł
Pojemność: 6ml
Dostępność: na stronie internetowej producenta
Zmywanie: bez najmniejszego problemu. Co prawda nie wiem byłoby z czerwienią ale ten kolor zmywa się bez komplikacji

do czego mogłabym się przyczepić najbardziej? Szukając informacji o lakierze próbując znaleźć lakier na stronie producent przeżyłam duży szok. Kolor lakieru faktyczny, a ten na stronie internetowej są totalnie różne.. Zamawiając przez internet ten lakier byłabym przekonana że przyjdzie totalnie coś innego. Zainteresowanych zapraszam [TU] gdzie znajduje się odnośnik do dokładnie tego lakieru, który prezentuję Wam poniżej ;)








6 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor.. 2 warstwy to i tak super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten kolor - jest piękny. Również uważam, że kolorystyka na stronie jest przerażająca. Mój niebieski, który ostatnio recenzowałam na ich stronie wygląda jak kobalt :D I weź tu zamów coś ze strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, piękny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą- opis i zdjęcia kolorów to kompletna pomyłka :(
    kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek! :) lubię takie delikatne lakiery. nie kojarzę wg tej firmy, będę musiała jej poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak komputerowo tworzone "próbki" lakierów >_< Równie dobrze można by było zamawiać strzelając numerki i mieć później taką samą niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!