poniedziałek, 24 czerwca 2013

Lavender

Hej :) Kolejny lakier jaki chciałam Wam pokazać z Lakierowego Boxa ( Akcja zorganizowana przez Tamit24 i Pannę Marchewkę :* ) 


My Secret 147 Lavender


Od producenta: 

"Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzanie oraz zapobiega powstawaniu smug. Dostępne 21 kolorów."



Moja opinia:

Krycie: dwie warstwy
Konsystencja: całkiem przyjemna, nie można zbyt wiele razy poprawiać lakieru na paznokciach bo robią się brzydkie prześwity ale poza tym ok
Pędzelek: średniej długości, cienki. Jak już pisałam przy okazji koloru Mint - mógłby być grubszy..
Aplikacja: pierwsza warstwa smuży, druga wyrównuje niedoskonałości. W sumie dokładnie tak samo jak przy wcześniejszym kolorze - bez zarzutów
Kolor: jasna lawenda. Kolor bardzo ładny moim zdaniem. W zależności od światła wpada w bardziej niebieskie lub fioletowe tony. Strasznie trudny do uchwycenia aparatem.. 
Wysychanie:standardowe 15-20 minut..
Cena: 7,99 zł
Pojemność: 10ml
Dostępność: drogerie Natura, internet

Ja lubię tego typu kolory więc jestem zadowolona :) zdjęcia robione w świetle sztucznym, część z lampą, a część bez. Tutaj jest zaprezentowana na pazurkach mojej Izy ale na pewno będzie się pojawiał również na moich paznokciach :) 





ps. fakt, że otrzymałam lakier do testów w żaden sposób nie wpływa na moją ocenę

pozdr, bopp

12 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek. Bardzo ładnie pomalowane paznokcie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna lawenda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie do końca mój kolor, ale u Izy prezentuje sie ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lawendowe paznokcie w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokochałam ten kolor odkąd tylko zobaczyłam go na blogach! wczoraj kupiłam i nie mogę się doczekać, aż go użyje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor ! Jak ja bym chciała taką lawendę lub miętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę go mieć, kolor idealny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ten odcień, mam podobny z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor bardzo sympatyczny :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!