czwartek, 20 kwietnia 2017

ORLY Breathable - pamper me!


Po przerwie wracam do Was ze zdobieniem wykonanym na pięknym pastelowym lakierze Orly Breathable Pamper Me. Przywołuję wiosnę!

Piękny bardzo rozbielony róż to moja dzisiejsza propozycja na tą iście niewiosenną pogodę za oknem! W roli głównej Pamper Me oraz ręcznie malowany farbami akrylowymi motylek. 

Lakiery z serii Breathable podbiły rynek już kilka miesięcy temu. Oto co mówi o nich producent: 
 

Pierwszy w historii profesjonalny produkt all-in-one łączący preparat z kolorem. W odróżnieniu do tradycyjnego lakieru do paznokci, Breathable, dzięki formule Advanced Oxygen Technology tworzy na paznokciach przepuszczalną warstwę, która pozwala, by tlen i woda przenikały przez płytkę do łożyska. Zaawansowana technologia połączona z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C intensywnie nawilża, regeneruje zniszczone paznokcie oraz stymuluje ich zdrowy wzrost. Produkt zawiera składniki odpowiadające za przyczepność i połysk, dzięki czemu nie musisz używać bazy i topu. 


Uważam, że jest to bardzo udana seria. Mam 3 lakiery Breathable i wszystkie bardzo ładnie kryją (2 warstwy), szybko wysychają i błyszczą się niesamowicie. Nakładanie również, jest bezproblemowe. Nie zauważyłam smużenia ani rozlewania się na skórki. U mnie trwałość jest bardzo przyzwoita. 5 Dni bez większych uszczerbków. 

Czy faktycznie jest to lakier który będzie "leczyć" nasze paznokcie? Ciężko jest mi się wypowiedzieć na ten temat.. Nie stosuję ich tak długo, żeby zauważyć różnicę. Choć cieszy mnie świadomość, że lakier nie będzie szkodzić ;) 

Macie lakiery z tej serii, jakie kolory podobają Wam się najbardziej? 








Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę



PODPIS

13 komentarzy:

  1. Power Packed 20906 mam i uwielbiam, Give me a break tez jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor przepiękny a motylek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 2 i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolorki :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny motylek! :)
    http://lakierolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne paznokcie. Motylki to naklejki czy malowane? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I find it quite interesting for myself to thank you
    Slitherio2020
    http://www.y8game.net/
    http://y8-y8.us/
    http://www.mariogame.net/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!