niedziela, 26 lutego 2017

ORLY Invite Only


Zielony butelkowy lakier z zimowej kolekcji Orly Sunset Strip - Invite Only



Piękny nasycony lakier, o świetnym kryciu. Tak samo jak pozostałe lakiery z kolekcji jest to lakier bezproblemowy. Dwie cienkie warstwy pięknie kryją, nie smużą, szybko wysychają. Moim zdaniem najlepsza z dotychczasowych kolekcji Orly, zarówno pod względem jakościowym jak i dzięki doborze kolorów.

Piękna zieleń będzie pasować zarówno jako bożonarodzeniowa jak i wiosenna propozycja! U mnie zdecydowanie wiosenna stylizacja. Na dwóch cienkich warstwach lakieru namalowałam farbkami akrylowymi delikatne kwiaty :)

Mam nadzieję, że się Wam spodobają po mojej dłuższej nieobecności takie pazurki.






Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę



PODPIS

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!