środa, 28 grudnia 2016

ORLY Last Call


Piękny, nieoczywisty lakier pochodzący z zimowej kolekcji ORLY Sunset Strip - Last Call


Kolekcja zimowa a kolor? Może i tak, choć niemal cała zimowa kolekcja ORLY jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Kolory pięknie, nieoczywiste, żywe, pełne blasku. Last Call w różowej metalicznej bazie posiada  mnóstwo niebieskiego shimmeru. Nie zawsze jestem przekonana do takich lakierów, ten jednak przypadł mi do gustu tak bardzo, że jako drugi wylądował na moich paznokciach. Lakier pięknie kryje po dwóch cieniutkich warstwach. Jego aplikacja to czysta przyjemność również dzięki temu, że bardzo szybko wysycha. 

Na serdecznym paznokciu namalowałam czarną farbką akrylową zegar - sylwester już tuż tuż :) Delikatnie go ozdobiłam srebrną farbką. 

Nie lubię zimy, mimo robienia zdjęć w świetle dziennym nie do końca jestem z nich zadowolona. Wiosno przyjdź! :) 






Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę

PODPIS

6 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor, ale chyba nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor i piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor, mam identyczny tylko w wersji hybrydowej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor, bardzo ładny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:44

    Manicure - bajka ! Czy możesz zdradzić czym malujesz takie precyzyjne linie? czy to jakieś konkretne pędzelki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!