poniedziałek, 14 listopada 2016

Sophin 314 - jesiennie


Mimo pierwszego śniegu za oknem, dziś mam dla Was zdobienie iście jesienne ;) zapraszam dalej!



Jakiś czas temu na pięknym lakierze Sophin 314 namalowałam jesienne zdobienie, które z racji braku czasu publikuję dopiero teraz.

Kilka słów na temat lakieru Sophin 314 pochodzącego z kolekcji Lakierów Satynowych. Lakier ma bardzo przyjemną konsystencję, która nie sprawia żadnych problemów przy aplikacji. Bardzo ładnie kryje już po dwóch bardzo cienkich warstwach. Miliony mikrodrobinek tworzą cudny efekt! Lakier ma wykończenie satynowe, które moim zdaniem nie pokazuje jego piękna w całości, więc u mnie lakier po nałożeniu top coatu. Dzięki temu błysk jest śliczny, a lakier przepięknie się prezentuje. Zdjęcia zrobione w ostatnich promieniach jesiennego słońca bardzo dobrze oddają kolor i efekt jaki uzyskałam. Drobinki są na tyle drobno zmielone, że nie ma najmniejszego problemu z jego zmywaniem.

Wszystkie lakiery od Sophin są produkowane zgodnie z zasadą BIG5FREE tzn. bez toluenu, formaldehydu, ftalanów, parabenów i kamfory więc są bardzo przyjazne paznokciom. 

Zdobienie namalowane ręcznie przy użyciu farb akrylowych Polycolor, całość pokryta top coatem Sally Hansen. 

Mam nadzieję, że się Wam spodoba! Wyjątkowo jestem zadowolona ze zdjęć - co widać po ich ilości ;-)







Produkt otrzymany przy współpracy z Cosmo Art, nie wpływa to na moją ocenę.

PODPIS

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne i te listki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. A co do listków, to myślałam, że to naklejki wodne :) Ślicznie zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, choć nie do końca do mnie przemawia :) Zdobienie piękne, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienie mistrzowskie :) zakochałam się! acz kolorek bazowy "nie mój"

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny lakier! i listki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!