poniedziałek, 24 października 2016

Hillside Hideout


Piękny brudny róż z mnóstwem złotego pyłu - Hillside Hideout z jesiennj kolekcji ORLY Mulholland.


Jest to lakier do którego wzdychałam od samego początku. Kolor jest idealny, brudna róż. Lakier, który dzięki swojemu klasycznemu pięknu przyciąga wzrok. Przy bliższym spotkaniu zdobywa na urodzie dzięki drobnym drobinkom złotego pyłku zatopionym w bazie. Jak dotąd formuła wszystkich lakierów z jesiennej kolekcji Mulholland mnie zachwyca. Lakier ma bardzo wodnistą konsystencję, ale jednocześnie pięknie kryje przy dwóch warstwach. Nie rozlewa się, nie smuży, szybko wysycha. Aplikacja to czysta przyjemność! 

Delikatne zdobienie namalowałam czarną farbką akrylową. Pazurki ze zdobieniem pokryłam top coatem Sally Hansen Dries Instantly. 





Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Ten lakier jest zdecydowanie najładniejszy z całej jesiennej kolekcji. A zdobienie - cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten lakier, a to zdobienie tylko dodaje mu uroku! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jesienny i bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne! a lakier jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam lakier mnie nie powala, za to po takim przyozdobieniu całość wygląda bardzo delikatnie i kobieco :)
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest i kusi mnie ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. odkąd zobaczyłam miniaturkę z tym zdobieniem, to strasznie mi się spodobało :) !!

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!