piątek, 5 czerwca 2015

Pisak do paznokci


Pisak do paznokci? Od dawna mnie intrygowało takie rozwiązanie. Gdy dostałam propozycję współpracy ze sklepem Born Pretty Store wiedziałam, że będzie to pierwsza z rzeczy, o które poproszę.



Produkt jest dostępny na stronie internetowej sklepu Born Pretty Store w cenie regularnej 5,99$ za sztukę, teraz można go wypróbować w cenie promocyjnej 3,99$ wchodząc na tą stronę. Aktualnie dostępne jest 16 kolorów, ja wybrałam kolor o numerze 14. W pisaku mieści się 7ml produktu.


Aby rozpocząć pracę z pisakiem należy kilka razy docisnąć go np do paznokci. Kilkukrotne "kliknięcie" pisakiem spowoduje dopływ farbki do czubka pisaka. Samo użytkowanie sprawiło mi trochę problemów: albo wylatywało za dużo produktu albo nie leciał on w ogóle. Po jakiejś chwili nauczyłam się go stopniować i jestem całkiem zadowolona z efektu.

Kolejny problem na jaki natrafiłam to próba użycia pisaka po jakimś czasie od użycia. Nie do końca wiem jak zadbać o ten produkt tak aby nie zasychał czubek. Może ktoś ma jakiś pomysł?

Produkt wysycha na pazurkach dość szybko, już po kilku chwilach był suchy. Na szczęście pokrycie go topem Sally Hansen Dries Instantly nie rozpuściło go i nie rozmazało.

Sam efekt na pazurkach podoba mi się bardzo, zwłaszcza na białym lakierze zdobienie wygląda super.



Jeżeli chcielibyście wypróbować ten produkt lub jakikolwiek inny ze sklepu BPS to pamiętajcie, że używając kodu GUSQ10 otrzymacie 10% zniżki, a przesyłka na całym świecie jest darmowa.







19 komentarzy:

  1. ale super ten pisak , przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor wybrałaś ;) bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam czarny z allepaznokcie i w sumie jestem zadowolona ;) Chociaż większość zdobień i tak maluję pędzelkiem, ale pisak genialnie sprawdza się przy malowaniu okrągłych elementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to namalowałaś :D muszę sobie kiedyś sprawić takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy takich pisaków i w sumie nie wiem czy umiałabym się dobrze posługiwać nim. Fajny kolor sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają wzorki nim zrobione :D Boski :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mega ♥ ja bym i tak sobie z nim nie poradziła :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny motyw z tym pisakiem, choć mi pewnie by się tak ręce trzęsły, że nie dałabym rady nic namalować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba mieć do tego rękę, ja bym skończyła z jakąś plamą na paznokciach xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne wzorki nim "narysowałaś" - ja mam zbyt trzęsące ręce do takich detali. Pewnie nawet pisak by nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, wygląda to świetnie! a próbowałaś po użyciu i przed kolejnym przemywać wacikiem ze zmywaczem? tylko to przychodzi mi do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki czarny, ale jakoś nie mam weny to zmalowania nim czegoś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sposób na precyzyjne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za takimi pisakami właśnie ze względu na dozowanie tuszu/farbki i te zasychanie. Wolę pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wzorki zmalowałaś! =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te zmalowane wzorki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy gadżet, ale osobiście wole farbki i pędzelki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!