niedziela, 17 maja 2015

Na różowo :)


Kolejne zdobienie wykonane metodą stemplowania. Nie do końca wszystko mi wychodzi ale pokazuję :)



Może ktoś mi doradzi... Moje paznokcie są bardzo... wypukłe. Jak staram się odbijać wzorki cało-paznokciowe to z płytki na stempel wzorek przenosi się piękne. Niestety jak próbuję go przenieść na paznokieć jakoś nie jestem w stanie dotrzeć do zewnętrznych krawędzi paznokcia... Na kartce wzorek odbija się idealnie ale ja nie potrafię go przełożyć na paznokcie. Może macie jakieś rady?


Dzisiejsze zdobienie powstało przy użyciu lakierów PAESE 15 i Essie Fiji. Wzorek odbity na pazurkach pochodzi z płytki ze sklepu Born pretty store - L001, którą możecie kupić TUTAJ. Całość została pokryta topem SH Dries Instantly.



Wzorek odbija się bardzo dobrze na stemplu, ja jeszcze nie umiem go porządnie przenieść na pazurki więc miejscami musiałam co nieco domalować pędzelkiem :D

Płytka przychodzi do nas zabezpieczona niebieską folią - dzięki czemu mamy pewność, że nikt jej wcześniej nie używał. Płytka jest naklejona na kartonik, tak aby nie skaleczyć się o brzegi płytki.

Na płytce znajduje się 18 całopaznokciowych wzorków o tematyce roślinnej ;)


Jeżeli podoba Wam się ta płytka to możecie ją kupić wchodząc na stronę Born pretty store gdzie aktualnie na tą płytkę trwa promocja i kosztuje 3,99$. Przy zakupie pamiętajcie o kodzie GUSQ10 dzięki któremu wszystkie produkty kupicie 10% taniej. Przesyłka jest darmowa ;)




16 komentarzy:

  1. Całkiem nieźle :) Nie wiem, jaki masz stempel, ja używam dużego z miękką gumą- właśnie przez to, że jest bardzo elastyczna, ładnie "otula" cały paznokieć i odbija wzór nawet na brzegach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, poeksperymentuj z gumkami ;-) maja różną miękkość (te kolorowe) i na pewno znajdziesz idealną dla siebie

      Usuń
    2. Zgadzam się z dziewczynami.. Podstawa to dobry stempel z miękką gumą.. Dla mnie ideał to Creative Shop, ale jest dość drogi i trudno dostępny.. Myślę, że wystarczy ten którego prekursorem był KAND. Jest ich teraz sporo :)

      Usuń
    3. Zdecydowanie zgadzam się z przedmówczyniami :) Ja mam podróbkę stempla Kand z allegro i spokojnie mogę "wbić" paznokieć w niego - jest tak mięciutki, przez co wzorek odbija się też właśnie we wszystkich zakamarkach :)

      Usuń
  2. Super kolor :) Kształt paznokcia też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda :) Niestety w sprawie stempli Ci nie pomogę - mam mini zestaw, który nie chce ze mną współpracować i zniechęcił mnie do dalszych prób/zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też często wzorki nie odbijają się przy skórkach. Staram się rolować pędzel, ale przez to wzorki się jakby "rozciągają" albo w pewnych miejscach załamują. Ciężka sprawa...

    Jednak u Ciebie nie widzę żadnych niedociągnieć, jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nigdzie nie widzę żadnych niedociągnięć... Płytka śliczna, sama się na nią czaję :) A ze stemplem spróbuj rolować wzór (tak od lewej do prawej, mam nadzieję, że rozumiesz o czym mówię :)), a nie wciskać.

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonale wyglądają :) masz śliczne pazurki i kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci, że wygląda to świetnie! generalnie jak masz miękką gumkę od stempla, to bez trudu powinna dotrzeć do brzegów paznokci

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie wyglądają na prawdę pięknie! i ten róż...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci to wyszło, kolorystycznie mi się podoba i wzór wygląda na odbity bardzo dobrze :) Gdybyś nie napisała, że musiałaś coś domalowywać to nawet nikt by nie wiedział :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie!!!! chciałabym żeby mi tak nie wychodzilo jak Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:07

    piękne wzroki ;) zazdroszczę talentu i chęci do stemplowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!