piątek, 11 kwietnia 2014

Rozdanie

Hej :) dziś mam coś specjalnie przygotowanego dla Was :) a mianowicie tak jak pisałam, blog skończył już roczek, na blogu stuknęło ponad 50 tys odwiedzin i dodatkowo przekroczyłam magiczną granice 100 postów! Chciałam Wam w pewien sposób podziękować za to, że jesteście - bo to dzięki Wam mam motywację do tworzenia czegoś nowego na moich pazurkach :)




Regulamin
1. Rozdanie zaczyna się 11.04.2014 i kończy 10.05.2014 o północy
2. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.
3. Nagrodami w rozdaniu są:

·         JOKO Orient Express – J178 Blue Fez
·         JOKO Orient Express – J179 Persian Carpet
·         Golden Rose Rich Color nr 26
·         Golden Rose Rich Color nr 20
·         PAESE 306
·         PAESE – utwardzacz diamentowy
·         PAESE – mineralna baza wygładzająca

Wszystkie produkty są nowe. 
4.    Uczestnikami rozdania mogą być jedynie osoby pełnoletnie
5.    Nagrody są wysyłane Pocztą Polską na terenie Polski na mój koszt.
6.    Żeby wziąć udział w rozdaniu należy:

Obowiązkowo:
·         być publicznym obserwatorem bloga www.nails-art-bopp.blogspot.com (1 los)
·         wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej

Dodatkowo:
·         Dodać blog do blogrolla (+2 losy)
·         Dodać baner do konkursu na pasku bocznym (+1 los)
·         Polubić profil Nails Art Bopp na facebooku (+2 losy)
·         Publicznie udostępnić informację o rozdaniu na FB (+2 losy)
·         Dodać notkę ze wzmianką o tym rozdaniu na swoim blogu; (+2 losy)

7.   Zwycięzca zostanie wybrany losowo informacja na temat zwycięzcy pojawi się na blogu www.nails-art-bopp.blogspot.com, zwycięzca zostanie również poinformowany drogą mailową.
8.  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).
9.  Wypełnienie poniższego formularza oznacza akceptację regulaminu







 baner do pobrania: 



 

30 komentarzy:

  1. super wysłane :):D

    lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuję szczęścia... może tym razem się uda:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło, niebieski Joko<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mom pleeeeease!
    Miętka od JOKO <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I zgłoszenie poszło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział, ale mam bloga na blog.pl i nie mogę dodać baneru na pasku bocznym, za to mam nową kategorię./ notkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:26

    Pragnę GR w mojej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja spróbuje szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:40

    wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:37

    wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja próbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!