sobota, 23 marca 2013

Gunpowder with mint

Hej :)

zauroczona tym lakierem, który przemknął mi gdzieś w blogosfrze przed oczami skusiłam się i ja! Efekt? Jestem zachwycona!!! Nie tyko kolorem, sam lakier i jego aplikacja również są wspaniałe.


Gunpowder with mint (J147) z serii Find Your Color od JOKO





Czuję, że lakiery z tej serii na stałe znajdą miejsce w moich zbiorach :D Dlaczego? ponieważ jest to chyba mój pierwszy pastelowy lakier, do którego nie mam żadnych zastrzeżeń. 
No może poza dostępnością.. Niestety zanim znalazłam ten lakier musiałam się troszkę nachodzić. Z drugiej strony jak udało mi się go znaleźć w drogerii Firlit w Krakowie moja radość była ogromna :)


Krycie: dwie cienkie warstwy kryją idealnie, zero smug czy prześwitów,
Konsystencja: jak dla mnie idealna, nie za gęsta nie za rzadka.. Lakier nie rozlewa się na skórki przy nakładaniu. 
Aplikacja: bezproblemowa, szeroki pędzelek naprawdę robi robotę. Malowanie nim paznokci to czysta przyjemność,
Kolor: miętowy, ma w sobie więcej zielonych niż niebieskich tonów. Idealna mięta, której szukałam od dawna,
Wysychanie: nie mam nic do zarzucenia, dwie warstwy po 3-4 minutach są suche, jednak nie na tyle abym odważyła się np w nich zapinać guziki. Do zupełnej twardości potrzebują jakichś 15-20 minut,

Trwałość: lakier na moich paznokciach gościł 3 dni z lekko startymi końcówkami, po tym czasie po prostu miałam ochotę na coś nowego :)
Pędzelek: szeroki i bardzo wygodny. Dokładnie taki jakie lubię,
Cena: 11,90 zł 
Dostępność: małe drogerie, niestety nie dostępny w Rossmanach (chyba jedyny minus jaki zauważyłam do tej pory).










21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek. Chodził za mną szmaragdowy z tej kolekcji, ale jeszcze go nie spotkałam i tylko dzięki temu jeszcze go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ładny, ja póki co lakierów joko nigdzie nie widziałam :( Chciałam ostatnio podobny lakier z Bell kupić, jednak padło na nieco inne kolory^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:41

    Śliczny lakier, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor i zjawiskowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNY kolor <3 Ja mam miętę z Golden Rose Paris. Kolor w sumie podobny - zakochana od zawsze (czyli od jakiegoś roku).

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor, czemu go nie kupiłam kiedy tak pięknie się uśmiechał?! ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) trzeba naprawić ten błąd ;) naprawdę polecam :)

      Usuń
  7. Ale piękny kolor :) Nie posiadam w swoim zbiorze lakierów Joko. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor! Z artykułów do paznokci z tej firmy miałam jedynie top. Czas chyba kupić jakiś lakier:)

    Zapraszam na moje pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie miętowe odcienie :) fajnie, że tutaj trafiłam :D obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna miętka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczny ten kolorek, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor... Aż miło patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dostania się do boxów od dziś jestem obserwatorką Twojego bloga :) Zapraszam również i do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz fenomenalne pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle nie mogę się nadziwić, że takie czasy, a wciąż trzeba się za czymś nachodzić ;P kolor bardzo ładny, warto było :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go miałam ale gdzieś mi się zapodział ;). Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna miętka, bardzo fajny.

    Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale prześliczna mięta! Chcę ją :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Po obejrzeniu zdjęcia buteleczki spodziewałam się koloru zgniłej zieleni i pozytywnie się zaskoczyłam oglądając kolejne zdjęcia ;) Jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!